יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

המדריך לשגיאת תקשורת\סנכרון במודם\נתב

נתקלתם במקרה שהמודם\הנתב הפסיק לעבוד והתקשרתם למוקדי שירות של הספק או התשתית וחכתם כמה שעות טובות למענה אנושי, להבין מה הבעיה וסה"כ הייתם צריכים לנתק את המודם\הנתב מהחשמל לכמה שניות, זה קורה לכולם... 

לכן רשמתי מדריך- במקרה ויש שגיאות במודם המעידות על חוסר בתקשורת בין מודם התשתית המצוי בביתך ובין ספק התשתית שלך, ובאם מודם התשתית שברשותך מחובר לנתב ביתי, נאפיין את מצב התשתית באמצעות נוריות החיווי, (אנא אתר את הציוד שברשותך ועקוב אחר הוראות התפעול בכדי לאבחן שגיאת תקשורת).

1.  נתק את המודם\נתב משקע החשמל והמתן כ-15 שניות,
     (במקרים רבים עדיף לנתק לכמה שניות את כל הציוד שברשותך ולחבר אותם לפי סדר הניתוק).
2.  כעת חבר את המודם\הנתב חזרה לשקע החשמל.
3.  המתן לנורית שבמודם\בנתב להתייצב.
     (מצב בו הנורית אינה דולקת באופן קבוע מעידה על חוסר בתקשורת בין ציוד הקצה המצוי בביתך ובין מרכזיות הספק התשתית שלך).
בתרחיש מעין זה, אנא פנה למוקד התשתית או למוקד הספק שלך והתרע בפני נציג השירות על חיווי הנורית.


ניתן לקבל מידע נוסף במוקדי השירות הבאים (לרשימה המלאה ניתן לצפות בסוף העמוד): 
נטוויזן - 3031*, 073-7560570
הוט -   1801700700
בזק -  166, 03-7276166
012 -  072-2001212


המדריך פונה לנשים ולגברים כאחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

© כל הזכויות שמורות לאתר- המדריך למשתמש. אתר 'המדריך למשתמש' אינו אחראי בכל דרך לתוכן אתרים המקושרים. המידע באתר ובתמיכה הוא בגדר המלצה בלבד ובאחריות הגולש.